Robert Kozielski

dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ

Katedra Marketingu, Zakład Strategii Marketingowych

Specjalizacja

Strategie rynkowe przedsiębiorstw, analizy strategiczne i ocena efektywności działań marketingowych organizacji

Zainteresowania naukowe:

  • Strategia rynkowa
  • Marketing
  • Efektywność działań rynkowych
  • Modele biznesowe
  • Pomiar i ocena działań organizacji

Biuro prasowe

Skontaktuj się

Sylwetka eksperta

Dr hab. Robert Kozielski pracuje jako wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Jest stypendystą Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizującą się w dziedzinie marketingu.

Robert Kozielski specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacją na świecie, wyprzedzając takie ośrodki jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania). Ponadto jest autorem bądź współautorem takich książek jak „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Ostatnia jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2013 roku.

W 1999 roku stworzył pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowo-egzaminacyjny The Chartered Institute of Marketing (CIM). Od tego czasu miał zaszczyt i przyjemność pracować z prawie 600 menedżerami, wpierając ich wysiłki w uzyskaniu prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing. W 2004 roku założył firmę questus, która jest obecnie największym w Polsce akredytowanym Centrum Instytutu Londyńskiego. questus jest jedynym ośrodkiem w Polsce, który prowadzi programy przygotowujące do egzaminów w całym kraju (Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto).

W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej Robert Kozielski pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej REDAN. Był członkiem Rad Nadzorczych GK REDAN S.A., CAM Media S.A. Jest współzałożycielem firmy Questuspoint sp. z o. o., która zajmuje się działaniami badawczo-doradczymi prowadzonymi w oparciu o wykorzystanie informacji pochodzących z tzw. źródeł wtórnych. Członek Rady Fundacji „Happy Kids”, która buduje i opiekuje się rodzinnymi domami dziecka.

Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim. Prowadził wykłady i warsztaty szkoleniowe na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej, studiach Executive MBA organizowanych wspólnie przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z University of Illinois. Staże naukowe, programy badawcze realizował na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Wygłaszał referaty, prezentacje, a także uczestniczył w wielu konferencjach i seminariach w Polsce i za granicą.

Czterolistna koniczyna sukcesem firmy

Jak być prekursorem?

FORUM IAB 2017: Wywiad

TVN CNBC

Sukces w życiu i biznesie

Wybrane działania:

  • Polska Akademia Nauk - członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania (2012-2015)
  • Kierownik grantu „Determinanty sukcesu organizacji – model teoretyczny i analiza porównawcza” – Narodowe Centrum Nauki (2013-2014)
  • Polish National Sales Awards - członek Kapituły (2013-2014)
  • Polska Akademia Nauk - członek (2012)
  • Grupa Kapitałowa REDAN - członek Zarządu (2008-2009)
  • CAM Media S.A. - członek Rady Nadzorczej (2006-2009)
  • GK REDAN S.A. - członek Rady Nadzorczej (2005-2008)

Wybrane publikacje w mediach:

Publikacje naukowe

Tu zapoznasz się z obszarem zainteresowań eksperta

Więcej
robert-kozielski_2
robert-kozielski

Pobierz zdjęcia w wysokiej rozdzielczości

Słowa kluczowe:

Marketing, strategia, zarządzanie marką, pomiar marketingu, przewaga konkurencyjna